marți, 27 octombrie 2009

mai mult ceai , mai mult ceai.

m am hotarat sa o termin cu postarea-matrioska din urma caci nu e liniste deloc in octombrie si pentru ca la un moment dat o sa am ce spune , ceva mai mult decat expuneri care intereseaza decat pe alter egourile mele foarte eager sa se cunoasca intre ele. ok, faptul ca am inlocuit cafeaua si cola cu ceaiul are de a face cu faptul ca imi invoc alter egourile. incredibil, dar de cate ori beau ceai seara nu pot sa dorm noaptea si ajung sa rad pe la 3 dimineata singura la scene din house, deci am reusit sa mi induc stare de cafea cu ceai.
cafea beau doar joi dimineata cand ma trezesc la 7. (oare de ce numai joi reusesc sa ma trezesc la 7 ? )

si ma mai gandeam ce om fericit sunt eu ca n am saptispe ani cand toata lumea are si ca as vrea sa ajung macar o singura data la mare in decembrie. intotdeauna mi am iubit luna in care m am nascut, desi de cele mai multe ori ploua si nu ninge si e gerul ala uscat,frigul care ti se scurge prin nari.

4 comentarii:

  1. am tot scotocit pe aici si nu am gasit decat o bucatica, doar ca nu sunt sigura daca era acolo de dinainte sau nu.
    poate ca pana la urma esti prea incalcita pana si pt mine. oricum ar fi, am recitit partea cu frica. am incercat sa incadrez atacurile de panica undeva. nu mi-a iesit.

    te astept vineri, pentru ca friday is the new thursday. (sau anal sex is the new black)

    RăspundețiȘtergere
  2. uite ca maine iar e vineri si noi suntem de parca am avea a communication breakdown. dar nu prea :)
    stii, chiar mirosea bine (acu poti sa-mi dai doua palme, ca nu mai miroase), si undeva la med. am simtit gustul ala foarte bun, you know :)

    but what's done is done.
    abia astept sa mergem la tgv:D

    RăspundețiȘtergere
  3. am chef de tine. de dimineata de cand m-am trezit, mi-am dat seama ca esti singura persoana pe care as putea sa o suport azi. si uite ca nu apari deloc, probabil pt. ca ipoteza mea e complet gresita si altele.
    oricum.

    la un moment dat tot o sa fac ceva-ul ala pentru care sa-mi dai doua palme.

    cica e ceata afara.

    RăspundețiȘtergere
  4. am vazut ceva de michelle, si mi-am adus aminte de tine.
    ne vedem intr-o zi groaznica :)

    RăspundețiȘtergere