marți, 14 iulie 2009



Usa nr 1: “we do what we need to be free and it leans on me like a rootless tree”

Simt nevoia asta furioasa de a vorbi despre planuri si momente potrivite.pentru mine nici unele nici altele nu functioneaza, sunt ca un avion de hartie, ii dai drum si nu zboara nici 3 secunde ca am si cazut in nas.imi tot zic..da, asta ar trebui sa insemne responsabilitatea, adica toate planurile alea date peste cap,toate lucrurile stabilite punctual inainte de a adormi, ceasul pus sa sune si asa mai departe.am renuntat de mult sa mai fiu iresponsabila, asa ca ma conformez si privesc din spate toate corpurile alea chatty care se misca de lene, iar eu mereu pe fuga da’ niciodata nu ajung unde trebuie sa ajung.

Se pare ca nici asta nu e momentu potrivit sa despic firu in patru in ceea ce priveste planurile si momentele potrivite.mi e pur si simplu lene sau indiferent acum.dupa o zi ca azi sau inainte de o zi ca maine care prevad ca o sa fie a total mess, I am speechless, adica trecand peste refrenu de ce mi se intampla toate numai mie here comes the “so what! I don’t care” or the “fuck you” from random stuff.

Photo:deviantart(usi cluj)

2 comentarii:

  1. nu le-am facut inca, nici nu o sa le facem, doar o sa le pun in cutia aia metalica, facute doar de mine and with a bottle of wine and its gonna be a pretty good birthday, i think/hope.

    nu imi dau seama exact daca te plangi sau iti place ce se intampla :P

    RăspundețiȘtergere
  2. eu credeam ca esti tipu' ala pe care l-am visat si sper ca m-a visat si el, asa ca la borges.
    had a really rough day, dear.
    vom vorbi sigur maine. yea, keep breathing.

    RăspundețiȘtergere