joi, 9 iulie 2009

The trapeze swinger


gata! peste o saptamana mare(delta) si peste 3 zile iar mareee. nu credeam sa zic dinainte de a ajunge "iar mare", dar uite ca zic. mi ar fi placut sa mai stea ceva timpu si sa nu se faca asa repede de mare. si totusi mi-era dor de mersu' noaptea la mare, cu trenul ar fi fost ideal , dar nah..pana atunci o las pe andreea(na, ca am zis ceva de ea :))) sa ma convinga cu pozele din delta pentru ca e ca un copil mic..care merge la mare pentru prima data si care e de parere ca eu nu inteleg altceva decat poze.

hah, si am titlu' la post, dar fara legatura-evident.
Do my best to make a drawing
Of God and Lucifer
A boy and girl
An angel kissin on a sinner
A monkey and a man
A marching band
All around the frightened trapeze swingers

2 comentarii:

  1. oh can't you see we're all crushing in slow mo?

    RăspundețiȘtergere
  2. oh mcdreamy was doing the mcnasty with mchoty. that mcbastard! uite aici e ca la azil.

    RăspundețiȘtergere