sâmbătă, 28 noiembrie 2009

And I wish that only greatness follow you around
I hope to guide me and find the way to keep from down
Whatever you do I hope you share it all with me
Please try to understand me
Yeah, understand me
Just try to understand me
Yeah, understand me

Ma simt oarecum indreptatita sa spun asta acum.
blablabla oameni plecati la iasi. oameni ramasi aici care se vor indopa cu bomboane luni, de ziua lor. concluzie:learn to be still.

Un comentariu:

  1. so they rode out west to the seaside, and they gladly decided to stay, after two hours wandering outside, ooh the sea air drove them away.

    asta vine asa, ca un fel de post in postul tau, pentru ca la mine nu stiu cata coerenta ar avea, si de explicat e mult prea greu acum. asta e o melodie f summery, asa cum erai tu in poza aia din grecia (cam) si imi tot aduc aminte de cealalta piesa de pe profilul dianei, getting away with it all si cu versul ala asa albastru "now they live like dolphins", apoi iar vine episodul sulina, unde cred ca noi traim fericiti acolo, ne-au crescut inotatoare sau nu stiu, ne au disparut plamanii si acu respiram prin branhii sau piele, chestii din astea ciudatele si dragute, fiind aplicate pe noi.

    asa. si acu nu pot decat sa mi exprim (in graba, ca vad ca nu ma lasi) fericirea pentru evenimentele de care am aflat de curand, chestii care ma satisfac, desigur, profund, si imi intaresc parerea despre mizeria unora si altora, si nah, ma bucur si eu ca tot omu.
    acu astept sa se aseze si la tine asa pe fundu' sticlei din chestii, sa fie mai limpede si sa vedem ce si cum, sa asses the situation correctly.

    RăspundețiȘtergere