miercuri, 10 august 2011

unu, doi, trei, proba de microfon... reportofonul functioneaza OK

deci michette la butoane (si-a pierdut parola si restul chestiilor asa ca s-a mutat aici pana peste 11 zile cand s-ar vrea o noua ca-sa).

nu mai stiu cum sa scriu, in mod evident, dar raspunsul la intrebare a venit foarte simplu si prompt - te uiti si tu acolo la taste si incepi sa le folosesti de la q pana la m.

sa zicem ca a fost vama, care a fost o aglomerare - ca de obicei - de oameni si situatii si dormit in cort si uite ca acum nu stiu unde sunt, nu ca as fi stiut vreodata, dar facem o concesie, ce cuvinte inteligente se folosesc in seara/dimineata asta, intre pofta de saci de dormit, corturi si oameni de 19 ani care viziteaza europa de unii singuri, conversatii undeva pe o margine de cu alti oameni cu totul si cu totul diferit, membri la business club si alte lucruri care suna fancy, greek ppl cu scoruri impresionante la sat, david lodge - citat in minunatul titlu - si ryu murakami, care mi confirma parerile anterioare cu privire la un anumit tip de literatura, am re-invatat sa citesc dupa o pauza considerabila, sper sa redevina o chestie continua. a, si seinfeld. dupa futurama.

sa zicem ca e o frica de oameni noi, de situatii noi, preturi si alte lucruri de genu asta, poate ca o sa fie a true welcome to the real world, de care mi-a fost groaza nopti la rand in vara asta, in special inainte de gluma bac. dar poate ca leave it all behind o sa functioneze de minune, mai ales ca imi e cam scarba de tot ce am gasit aici, lucruri vechi si oameni vechi si penibili si prinsi in lucruri care nu duc la nimic bun. asa ca poate o sa fie buna.

vorba aia, a change is gonna come.

si paulette care ramane si ma fute in creieri chestia asta dar e ok, uite folosesc cuvinte urate pe blogul ei. dar nu mai conteaza. asa ca o rog, ca si cand as pleca maine, sa se pastreze singura si sa aiba grija asa cum imi spunea acu vreun an, cand faceam si eu saptispe a doua oara.

si o poza.


Un comentariu:

  1. vai ce-mi place! sa nu pleci si de aici peste 11 zile! we still need to name sth happy place.
    Well, si promit ca-mi iau webcam ca sa vad macar cum ti se schimba culoarea parului.

    11 zile zici nu? That's so real(ly?) terribly sad, Michette( cu M ca ne-am facut oameni mari).
    Ne vedem maine.

    RăspundețiȘtergere