luni, 12 iulie 2010

cam era timpul..

sleep all summer
? neah..nici gand, doar mult somn inutil.
mi e dor de serile cu cohen, de senzatia ca nu ai nimic de facut si ca cineva te asteapta, ca there are not too many fucked up people. it's just you. si brusc ma simteam bine cu asta, inevitabilul optimism necontaminat cu toate nu mi se intampla deloc mie se intrezarea si cohen era din nou valabil pentru toate serile in care tanjeam dupa mare. mi s a facut ingrozitor de dor de mare si nici n a trecut mult de la ultima data. era asa frumoasa in aprilie, noi imbracati, marea dezbracata ca intotdeauna si te lasa cu sentimentul permanent de tanjeala ca si cum ni s ar fi facut ochii mici si fetele stravezii de la aproape mirosul de mare din aprilie.

Un comentariu:

  1. ma gandeam ca dupa ce vin de la mare o sa stau la el cateva zile. sa facem chestia aia cu living together, doar asa, ca nu am apucat sa o facem pana acu. :)
    mi s-a facut chef de tine si presupun ca tu te ocupi acu cu alegeri si alte d-astea si nu-ti convine deloc, which is like really cool. si sper sa fie in regula marti, blablabla.
    ma duc sa fac la mate. which i hate, btw.
    ar fi dragut daca as putea sa dorm la tine marti seara, dar nah, nu stiu daca o sa se poata :D

    RăspundețiȘtergere